fredag 28. juni 2013

Potterydding.....

Jaja, en opprydding var påkrevd.



Denne klippet jeg godt tilbake, den lever faktisk enda.
Tror jeg..... Glemte å ta etterbilde.

Etter bortklipping av brunt kom en kanin frem...
Kul kanin eller?

Lavendel og pletter i luften er ny.

Ny plante, en staude. Med den fineste farge!

Dette morelltreet fikk min sambo i bursdagspresang.
Det er så gøy med sånne gaver!

All eføy er død, både i potter og i bed.

Den oppstammede hvite rosen min er død.




Nye jordbær er plantet.
Æsj, selv om jeg lovet meg selv å ikke kjøpe noen nye planter,
har jeg ikke klart å holde meg til det.
6 planter er kjøpt.. + en pakke månedsbær.

Men for en selvdisiplin jeg egentlig har, senterene er jo FULLE av spennende ting.
Jeg har sett minst 5 forskjellige gresstyper jeg kunne tenke meg...
Tigerstripet og mørkerødt står øverst på lista.

Liker egentlig gress mer og mer...

Hvilke gresstyper liker du?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!