torsdag 27. juni 2013

Bærhaging i dag...

Skal si det har vokst mye ugress siden i fjor!!!!

Mye ugress var det i grusen vi fikk.
Kan komme av mengden jord som fulgte med, hehe.

Grusen er ryddet, bare bedene igjen...

Her var det bare en bjørnebærbusk som overlevde.
Tre roser og en bjørnebær er død.
I hele hagen til sammen er 80% av jordbærene døde også.

Heldig er jeg som har en 15 åring i hus....
Hjelp og underholdning i ett.
Skikkelig actionluking med høye hyl når maur og veps svermet.

Endelig fikk jeg min humle.
Men jaggu er det store tomrom i dette bedet også.

Min første humle, har hørt den vokser like mye som ugress.
Må man ha mange slike for å dekke et armeringsnett?

Kompis holdt oss med selskap.
Utrolig hvor liten plass en mynde kan ta, her ligger han oppå en stein.

Heldighvis har masse overlevd vinteren også.
Markjordbær er hentet fra skogen og satt i rørene.

Her kan man virkelig kose seg.
Sitte på en stein og spise bær.
Det er så deilig å være hjemme igjen, tenk at man kan savne en hage så mye.
Gleder meg til i morgen, lurer på om det blir sol?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!