torsdag 15. mars 2012

Kjekke saker.........

Disse bloggtreffene....
Var på mitt andre i går. Ikke så kleint som det første.
Man blir da varm i trøya skal du vite.
Hihi, shabby shit? Kaster av den lilla sløyfa så blir kanskje hjertet i hus.....
Rødmer nesten litt nå man får så mye i godteposen....
Hva?..... Jeg?...... Tusen takk!.......

Denne vant jeg..... Lukter godt.......

Dette var i posen, men skal nok en tur og bytte litt....
Jeg likte det meste, ikke missforstå. Men kanskje andre farger?

Denne ideen kan man jo rappe......
Fake tapetpeis.... Hihi.....

Aaaaaah........
Hmmmmm, lage selv kanskje?
Praktisk hvis man kan skyve benkene under...

Kult, men ikke akkurat plassbesparende...
Kanskje barnevennlig, hvis man setter alle hyllene øverst.
Hehe, men kanskje ikke like lekkert.

Denne delen likte jeg.
Deilig å se på....
DIGGER PLEXI!
Ikke noe romantisk klisj....
Skeidar, deres strategi funker!
Jeg gjør reklamen.
Sniffer litt på duftlyset for å overbevise meg selv
om at det er greit å være kjøpt og betalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!