fredag 16. mai 2014

Hagepyssel og en liten tanke....

Det er så deilig at det er varmt nok til å kose seg i hagen....

I dag gjorde jeg ferdig gaven til min kjære.
Han har jobbet så hardt med huset,
at han trengte en oppmuntring.

Har som alle andre i Norge,
dilla på Hortensia.

Synes fint at påskeliljene kan stå fremme....

Kaninen har pusset brillene...

Jeg har endelig fått opp fuglematerene.

Gjenstår å fylle med frø....

Urter på trappa ved døra...

Ett blankt ark må fylles... 

Ett annet ark må ryddes....

Sånn, litt bedre....

På rekke og rad er mye bedre...

Aaaaah, endelig ren dam....
En tanke sendes min pappa, som forlot oss for tidlig.
Kunne ønske jeg kjente deg...

Ha en riktig fin dag i dag, og i morgen, og dagen deretter, og uka etter der, og.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!