fredag 25. april 2014

DIY - for syke....

Æsj, listen min over alt som skal gjøres, er i dag lang.
Men når man våkner med ett helt ubrukelig bekken er det bare å blåse i det.

Derfor ville jeg gjøre EN ting i dag.
Noe som ville gjøre meg glad og som ikke gjør vondt....

Her er hva jeg gjorde:

Settbord som skal ut i bua igjen...
Ja, jeg har fått det på
Finn.no for lenge siden.

Lakken har begynt å sprekke
på overflaten,
mens innsiden er like fin.
De ser rett og slett sjuskete ut.

Så i stedet for å pusse og male de, brukte jeg ett gammelt triks.

Du trenger selvklebende folie, gumminal
(bruk den du vasker vinduet med) og skalpell (skarp kniv)

Så er det bare å klistre i vei...
Her ser du fra innsiden av bordet.
Husk å bruke nal for å trykke ut luftbobler.

Skjær langs kantene med LETT hånd..
Skalpellen er så skarp at den kan skjære i treet.

Gullfargen i folien likte jeg ikke,
men sammen med treverket funket den egentlig veldig fint!


Synes det ble fint jeg,
selv om min eldste datter grein på nesa.

Så nå har jeg blitt ho dama med marmor over alt...

Jaja, man kan være verre ting!

Ho dama med rent og ryddig hjem feks.

Hahaha....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!