mandag 18. november 2013

En liten kunstpause....


I det siste har jeg nemlig trappet ned...

Ikke sluttet!, 
men jeg har vært VESENTLIG mindre på pc`n.

Litt henger det sammen med årstiden vi er inne i.
Kaldere og kaldere ute og med det kommer isolasjonen.

Kaldt ute, kaldt inne, mer vondt og trist i sinnet.
Mer hvile og mer søvn.

Derfor har det vært godt å ikke være sååå opphengt i den pc`n.
Har lett for å lime meg fast i den når smertene er ulidelige.

Fokuset fremover vil være, bøker, 
baking(? Ikke fordi jeg liker å bake, men liker lukten og å spise det!), 
og hundetur.

Og litt blogg seffern.

Neste innlegg skal handle om litt godsaker jeg har fått på bloggtreff.
Noen ganger er man bare så heldig!

Ha en riktig fin kveld der ute!


1 kommentar:

  1. Hei Ymmeli. Det er fint du gir lyd fra deg her på bloggen når du gjør :-) Jeg er også i en veeeldig stille periode når det gjelder blogging og hageliv/hageinterresser. Tar ikke det så tungt, men tror det har noe med årstiden å gjøre :-)
    Håper du snart blir kvitt smertene og får lest noen gode bøker. Ha en fortsatt fin dag.
    Stein

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!