torsdag 26. september 2013

Skapelsen......

Mye minner fra den gamle jobben....

Her skal det også opp skap....

Det nærmer seg....

Her er motsatt side... Litt igjen....

Svampebob dirigerer......
Endelig har jeg fått satt i gang med prosjekt lukkede dører!

Jeg har nemlig et anneks som jeg har brukt som jobblokale.
Nå jobber jeg desverre ikke lenger og trengte å
få bort gamle minner for å lage nye.

Det første trinnet var å sette symaskiner bakerst i rommet.
Det gjorde vi i vinter.

Nå måtte åpne hyller med stoffruller vike for skap med dører.
Alle skap er tatt vare på etter forskjellige prosjekter i huset
over maaaaaaaange år. 
Mye har jeg fått gratis på Finn.no.

Det tar jo plass å ta vare på så mye "skrot",
så det var deilig å endelig få de opp på veggen.

Den som sparer han har!

Nå gjenstår det å feste de siste skapene,
og fylle inn tomrom med små egenproduserte trebokser.

Så er det bare å lete etter arkitekttegnebord.
For det har jeg ikke i garasjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!