lørdag 6. april 2013

Hage på Skeidar.....

Det er mange nyheter på utemøbler i år også.
Og en del av det de har tatt inn er allerede utsolgt.
Lange køer ved bestillingsdisken vitnet om at sortimanget er populært.


Denne utesofagruppen er så fin.....
Passer godt inn i moderne uterom.

Slike dukker ønsker jeg meg til stuen...

Flotte bloggere dekket  fantastiske bord.

Disse tekstputene er en innertier....
Innkjøperene på Skeidar kan sine saker.

Steinputene henter stranda hjem på terrassen...

Nå må bare vår og sommer inneholde masse soooooool...

Vi fikk mange gaver med oss hjem fra dette hyggelige treffet.
Her skal det fylles med godsaker til deilige båtturer.

Min datter på femten fikk også med seg en pose.....
Så nå skal det pyntes på snartvoksenrommet.

Men disse flaskene måtte mamma konfiskere;o)

Varmen og uteliv virker så langt unna
 så det var så deilig med en forsmak på det søte liv.

Jeg har vært på et slik treff hos Skeidar tidligere 
og var overbevist om at det ikke gikk ann å gjøre det bedre. 
Der tok jeg feil!

Vi fikk også med oss noen praktiske solseil og lyslykter, 
men de får dere se "in action" når vi flytter ut på terrassen

Takker Skeidar Alnabru for en herlig aften,
det trengte vi virkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!