søndag 31. mars 2013

Kos kose kos....

I går var det påskeeggjakt i det hule treet hos min søster....

Mange fine egg til store og små.....

Så bar det inn for deilig middag, kortreist pinnekjøtt...
Aaaaah, ble så mett. Takk søs!

I dag tok vi turen til stranda med svigerfar og svoger...

Barna lekte masse...

Pølser på kjempefin grill ble det også...

Minstemann var over seg av begeistring,
for han fikk masse verktøy av bestefar.
Etter to så fine dager lover det godt for morgendagens påskelunsj med venner.
Hva har du gjort denne påsken?

4 kommentarer:

  1. Godt å være ute i sola. Energigivende for store og små. Slik har jeg tilbragt påsken, pluss sammen med familie og venner.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sol sol sol... Jeg har bestilt masse av det i år. Ha en riktig fin dag.

      Slett
  2. Det hørtes koselig ut :) Vi har også spist masse god mat, men det hører jo til :)
    Nå har jeg lagt ut bilder av min lille makeover som du utfordret meg på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Flotte bilder og fin makeover. You go girl! Kjenner at matgilde har satt sine spor. Klem.

      Slett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!