lørdag 23. mars 2013

Boligmesse, kun for nybyggere?...

Alle husselgerene hadde flotte modeller,
og her har du en av de fineste.

Vi var på boligmessen i Fredrikstad forrige helg.
Jeg ble veldig skuffet.

Overvekten av deltagerene var husselgere, ellers var det utemøbler og spabad.

Jeg kunne tenke meg dette innholdet:

Verktøy
Hage/gressklippere og beplanting
Interiør
Tapet
Maling
Veggfornyer
Veggpanel
Lyd og bilde for innebygging
og annet som hører til når man oppgraderer gammelt hus.

Noen av de nevnte var representert, 
men hadde så annonyme og kjedelig stands at man bare gikk forbi.

Høydepunktet var en svensk selger av hagesakser.
Skulle kjøpe en grensaks med utveksling, tror jeg det heter.
Men det glemte vi, så den må vi finne et annet sted senere.

Har du vært på boligmesse?
Hva synes du?

2 kommentarer:

  1. Hei og god helg.
    Kjedelig å ha forventninger som ikke innfrir,
    jeg liker godt å dra på messer men jeg har en tendens til å komme hjem med veeeldig mye jeg tror jeg trenger hehe.

    Maritklem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, man er jo litt opptatt av design og slikt. Synes mange av de som hadde stand var kløner på å vise frem produktene sine. Men jaja. Mange fine spabad!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!