lørdag 8. desember 2012

Intet å melde....

Jeg beklager innlegg med litt tynt innhold i det siste...
Interiør har det jo også blitt litt lite av.
Men forklaringen er enkel;
vi driver å pusse opp og det går i rykk og napp.
I fjor på disse tider var det jo påbygg og alt det bringer med seg.









Slikt blir det jo mye flott blogging av.
Vi hadde tre nye rom å innrede.




Og så var det bare å brette opp erme og ta tak i hagen.































Så kom årstiden kroppen min liker minst.
Vinteren!
Ikke den vi hadde når man luket i romjula,
men en slik kald en.
Jeg var forberedt i år, de andre årene har jeg ikke skjønt det.
Men det hjalp ikke det spøtt.
I tillegg har jeg startet å svømme!
Sammen med bekkendamer som har gjort dette i 12 år.
Prøv å gå i vann med 7 damer hengende på deg i et tog.
Jiiiiii, jeg tuller ikke. Sånn holder de på i 60 minutter.
Det har tatt meg 3 dager å komme meg.
Men jeg gir ikke opp...
Jeg skal dit igjen.
Det er bare ikke så bloggbart!

Så dere får ha tålmodighet med meg.
Ja jeg er glad i interiør og hage,
men jeg fjaser ikke rundt og styler uten grunn!
I hvertfall ikke nå.

Snur du opp ned på stua bare for å blogge om det,
eller blogger du etter hvert som ting dukker opp?

2 kommentarer:

  1. Å du verden, Ymmeli - dette var litt av en billedkavalkade om hele den store prosessen dere har hatt med huset. Så spennende det blir! Og annerledes. Jeg liker det du viser.

    Og du, syns jeg ser dere damene som en ormenlangeslange i vannet. Vil tro det blir mye latter av slikt. Så på videre!

    Nei slik hjemmestyling før blogging driver jeg ikke med. Sånt er jeg ikke god på. Ikke der jeg legger min energi.

    Nydelig helg ønskes. Midt i oppussinga :)

    SvarSlett
  2. Det blir så fint hjemme og rundt dere:)
    Kos deg på vanntrimm, synes jeg ser og hører dere;)
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!