søndag 14. oktober 2012

Høst = innekos...

Jeg er så heldig, jeg har nemlig fått en ny lyslykt.
Den har jeg fått fra www.holmegaard.dk

Den er så utrolig vakker!

Min er 24,5 cm høy og frostet.
Den heter Design With Light og designet av Maria Berntsen.

Synes den passer inn overalt.

Både til det moderne..

Og det romantiske...
Hvis du bor i Fredrikstad slik jeg gjør, kan du få kjøpt den i disse butikkene:

På Kjøkkenet
Tilbords
Presangen Gavecenter
Gullsmed T. Ambjørnsen




Gleder meg til det første snøfallet, da skal jeg sette den ute på trappen.
Det kommer til å bli så fint!

Innlegget er laget i sammarbeid med www.holmegaard.dk

2 kommentarer:

  1. Så lekker :)
    Ønsker meg en slik!

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble så glad når de spurte om jeg hadde lyst til å teste og blogge den. Just my taste! Nå er det jo snart jul;o) Så det er bare å sette den på lista! Ellen

      Slett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!