mandag 10. september 2012

Gode hjelpere......

Min eldste søster ringte i dag...

Hun fortalte at jeg kunne godt klippe ned
monsterbuskene til det halve.

Så nå ser det litt mer normalt ut...
Spent på om det kommer bær.
Uansett skal det være vanskelig
å ta knekken på de.
Det er godt å ha gode hjelpere.
Med mine 6 søsken har jeg ekspertise innen det meste:
Gårdsbruk og husdyrstell, bilvask/stell og bilmekking, klesmote og søm, 
strikking og brodering, hekling og haging... Og mere til..
For ikke å snakke om barneoppdragelse.
Jeg er nemlig tante til en hel drøss.
Min sambo kan hjelpe når det gjelder pc og mobil.
Min eldste datter er flink til å tegne, 
mellomste husker alt som har skjedd og hvor alt er 
og minstemann bidrar til at mor får kondis.

Jeg er så heldig som har så mange gode hjelpere!
Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!