søndag 9. september 2012

Bønnestengelen....

I dag har samboer vært å hentet bærbusker 
som vi fikk av en kjempesnill bonde.
Merket jeg ble litt skuffet når han sa at han bare hadde fått med seg to.
Men når jeg fikk se de skjønte jeg hvorfor.
Tror de må ha vært nærmere to meter høye med rotklump.
Sambo måtte faktisk bruke bilen får å dra de opp.
Jeg har aldri sett så høye busker før...

Etter å ha klippet vekk alt dødt og pynteklippet litt.

Plantet jeg de der hvor det var gjort klart plass...

Men jeg har jo ikke tatt høyde for monsterbusker.

Nå er det så utrolig frodig i bærhagen....

Morsomt å se hvordan det fylles opp..
Nå må jeg snekre flere bærbuskekuvøser.
For jeg har faktisk bare plantet den ene store busken.
Den delte seg i mange deler, og resten hjalp jeg til med.
Blir spennende å se til neste år om det blir noe bær.
Vi har jo lyst til å hente resten også...
Så følg bloggen for del 2 av
samboer og bønnestengelen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!