fredag 10. august 2012

For en dag...

Dagen startet med at samboer lå flat på terrassen.
Ikke for å sole seg, men rett og slett for at det sa knepp i ryggen.
Det var bare å få levert barna i barnehagen, ringe en mauellterapaut og vente.
Mye venting i dag.
Smertefull venting.
Så nå er vi hjemme igjen og mannen sover på soffaen i medisinrus.
Ikke mye å gjøre før legekontoret åpner mandag.
Men det har blitt nevnt skiveutglidning eller prolaps.
Ikke gøy å se sin kjære lide slik.
Fordelen her i huset er at jeg har rullestol og krykker klar!
Venterommet.... Sjekk mannen har gått ut av skoene sine.


Vi fikk tid til å se på Kråkerøybrua gå opp, ved siden av legevakta.
Fireåringen synes dette var veldig fasinerende.
Hvilehelg for mannen og pleiehelg for meg.

1 kommentar:

  1. Takk for at dere var tålmodige med meg. Gi meg litt tid så er jeg tilbake. Om ikke sterkere så i alle fall mye smartere.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!