lørdag 2. juni 2012

Monstermanien fortsetter.....

Min datter og jeg har fått lov til å prøve den nye lekedillen.


Det er veldig gøy å få lov til å teste nye leketøy.

Dette rosa bamsemonsteret skulle passe på henne mens
jeg var på sykehuset.
Den snakker og er så utrolig søt.

Når jeg kom hjem på perm
fikk hun de små samlefigurene.
Vi fikk så mye at jeg deler det opp.

I morgen skal vi prøve Nintendo DS spillet vi fikk i pakken.
De har vært en stor suksess.
Hun ville nesten ikke legge seg i kveld.
Vi  skal utforske nettsiden i morgen, sammen med DS spillet.
Jeg har også noen armbånd som hun skal få.
Det er ikke lett når mamma er på sykehuset, 
men litt koseligere nå som hun har fått så mange nye venner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!