torsdag 21. juni 2012

Lykken er,..under trær......

Trehytten til barna er ikke oppe i trærne, men mellom.



Jeg synes det var litt trist der, mye vissent og en del ugress...
Klippet vekk masse døde greiner i stikkeUtØyeHøyde.

Når jeg ryddet og raket åpenbarte det seg en sti opp på fjellet.
Og der ligger en nesten rett plass som kan brukes som takterrasse.
Ikke værst å finne en etasje til bak rotskudd på et feldt tre!

Det jeg klippet vekk ligger til høyre i bildet over...

Fireåringen var helt i ekstase og ville nesten ikke inn i kveld.

Hun hjalp til med å plante i sprekkene mellom fjellet og planken.

For heldige oss hadde fortsatt noe "søppel" igjen etter byggingen.
Trengte ikke sage i en plank, bare små rester igjen.
Ingenting er i vater og alt er rett på bakken og fjell.
Jeg la bare lekter i bunn og korte terrasseplank på tvers.
1 eske skruer og hytta er fin i år...
Neste år er             neste år!

Hvis det er pent vær i morgen fikk jeg beskjed om å lage rekkverk.
Noe som egentlig er til pynt, siden det ikke er så høyt.
Kjekt å ha noe å holde i for en liten kropp.

Kveldsmaten måtte selvfølgelig inntas på takterrassen til hytta.
Har dere en trehytte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!