lørdag 31. mars 2012

Symøte, handletur, ny pute og tantelam....

Jeg har egentlig symøte annenhver fredag, men jeg har hatt lang juleferie.
Årets første møte tok vi hos den andre faste deltageren....
Hun har også en "bua" på tomta si.
Vi er nok litt bortskjemte ja....
Vil du se?
Her er utstyret i orden ja...

Hun vever en god del.... Men tusler også med "alt" annet...

Bildevevarbeid med familiehistorie.....
Flott!

Det hun lager er så utrolig flott.....
En perfeksjonist til fingerspissene..
Og det er jo fint når du jobber i helsevesenet på dagtid.

Jeg lånte kumihimoen hennes....
Kjempegøy og raske resulater.
Vi var en tur rundt og handlet i dag, 
blinkejoggesko, brannteppe og slike ting man må ha.
Men jaggu fikk mor seg noen godsaker også..

En designlekemann, som jeg allerede er forelsket i.
Servietter og sirkelpuncher til eldstejentas konf...
Etter at vi har valgt Lamazefarger (alt er lov) på knøtterommet 
så laget jeg en brun cordfløyelspute med gule knapper til eventyrstolen vår.

Denne puta tok ca 30 minutter å lage......

Søsteren min bor forresten på gård og nå er det tantelam født.

Litt munndiare på bloggen i dag.....
Sånn er det av og til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!