søndag 12. februar 2012

Sofautfordret.........

Om jeg er utfordret?
Ja!
Jeg er en skikkelig sofagris.....
Se bare her:
Akkurat nå sitter jeg og surfer når jeg skulle bretta klær (se IKEApose)

Sofaskrulle?

Denne gikk akkurat ut døra til sitt nye hjem......
Denne skal selges: www.finn.no Må seriøst ta et nytt bilde....
Denne selges også........, uten baby: www.finn.no

Denne ble for tung å re opp når vi skulle sove.......

Denne hadde stor forskjell i mykhet i sovemadrassen....

Denne savner jeg...... Men den var hard å ligge på.

Ååååååå, så fiiiiiiiiin lilla sofa... Stua vår i 2003.
Lurer på hvor sofaen bor nå.
Hvis den lever!
Se her for flere som følte seg utfordret, men kanskje på en litt annen måte:

2 kommentarer:

  1. Hehe, så mange sofaer da! Morsomt innlegg, sikkert artig å se tilbake på ;)

    SvarSlett
  2. Hihi, du har hatt mange sofaer :)

    Takk for bidrag i utfordringen hos meg. Trekning i kveld!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!